söndag 24 februari 2013

Du farliga kärlek.

Du knackar på porten till min själ och jag försöker låta bli att öppna.
Jag försöker förgäves styra över hjärtats vilja.

Bara när du är här så kan jag känna pulsen slå och inspirationen flöda.
Du rör vid min själ på ett sätt som bara få kan.
Men inuti dina ögon så döljer sig en dyster sanning.

"Vill du riskera att få ditt hjärta krossat?"

"Om det är vad som krävs för att jag ska känna mig levande så kommer jag att tillbringa mitt liv vid bergets kant, alltid beredd att falla. Jag kommer tillåta mitt hjärta att krossas gång på gång för att få känna blodet pulsera genom mina ådror."




1 kommentar:

linda sa...

Samira! Jag vill bara säga dig en sak. Du är och kommer förmodligen alltid förbli en av dom mest inspirerande och fantastiska människorna i mitt liv. Kan inte beskriva nog hur glad jag är att ha fått ta del av ditt liv, dina tankegångar, dina drömmar och din vardag! Det är så svårt att finna sanna eldsjälar i vardagen och svårt att skapa nya kära vänner men jag är sannerligen glad över att just du hittade till min blogg :) Jag kan ha fel men jag känner på mig att vår vänskap kommer likna något av ett livslångt kontrakt med många fördelar för bägge parterna! Tack för att du finns.... /Linda